Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Friday, June 7, 2013

Malam dan pagi

"Kami pun sama-sama rindu kat Fafa. Itu Kak Ngah kata, Fafa ni adik perempuan kami blablabla blablabla......."




Bila bangun pagi dan dengar ayat sebegitu daripada Kak Linn, gua terdiam sekejap.

Malam tadi yang terasa seperti antara malam-malam terpanjang dan paling berduri dalam hidup, terus rasa macam tak ada apa dah. Rasa macam luka yang pedih, diletak minyak gamat.

Nak berlakon gembira ni antara benda paling susah dalam dunia, tapi gua buat juga. Demi kepentingan semua orang.

Secara tak langsung, gua gembira juga untuk mereka.

Dan juga sebab gua dah haramkan air mata daripada keluar.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.