Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Monday, April 22, 2013

Man Laksa dan roti sardin

Ketika orang lain sibuk bergembira dengan pesta, menonton persembahan yang dihadiri oleh D.O. , ketika Saloma sibuk menyanyi lagu "Mengapa Dirindu", ketika yang menang Ratu Kebaya mengumumkan dia terima lamaran D.O. di hadapan semua orang, Man Laksa dibasahi hujan, duduk bersedih kecewa meratap cincin setelah lamarannya ditolak.

Kalau aku jadi Man Laksa, aku pergi lepak mamak Salam, makan roti sardin banyak-banyak.

Tak payah nak pikir dah.

Malangnya, aku terpaksa tutup tivi dan pergi tutor ketika itu.







Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. ko tau ke ending cerita die bermimpi?

    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benda yang tak best bertukar jadi best ni antara dua je. Sama ada mimpi, atau tak kekal lama. Macam tu laaahh.

      Delete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.