Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Sunday, March 3, 2013

Mainan

Semalam aku dibawa berjalan-jalan ke Setia City Mall. Di situlah aku terserempak dengan budak kecik yang mengamuk meraung apabila maknya tak belikan mainan yang dia mahukan.

Budak kecik tu dah tak kira dah orang tengok dia ke tidak. Terus juga meraung mengamuk, duduk di lantai menghempas-hempas diri.

Budak kecik.

Sedangkan orang dewasa akil baligh cukup sempurna akal hati perut pun boleh mengamuk dan jadi mengarut bila tak dapat apa yang dia nak, ni kan pulak budak kecik.










Aku baru lepas makan dua mangkuk besar mi bandung ni.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.