Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Thursday, January 24, 2013

Mimpi sangat pun tak bagus juga

"Kau nak naik motor aku ke atau nak naik asing-asing?"

Aku tengok Harley D kawan aku ni yang masih mengaum kerana tak dimatikan enjin. Aku toleh pula ke arah motor aku yang beberapa meter jaraknya dari tempat aku berdiri. Aku senyum pandang motor aku. Hitam dan kelabu. Berkilat. Ekzos terjojol. Tak sehebat Harley D kawan aku tu, tapi hasil titik peluh aku selama ni.

Perlahan aku jawab sambil senyum : "Tak apa, aku naik motor aku."

Si kawan sengih. "Aku dah agak dah tu."










Aku dengar bunyi hujan. Aku belek jam. Dah pukul 10 pagi.

Perrgghhh, mimpi ada sebijik Ducati Diavel, wa cakap luuuu!

Kahkahkah.

1 comment:

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.