Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Sunday, November 4, 2012

Nasib seniman

Perit sebenarnya menjadi seorang seniman ni. Nak-nak kalau seni yang kau perjuangkan tu seni lukisan.

Semalam, setelah bertahun-tahun, ada orang beli painting aku.

Dan aku tak segan-segan cakap pada dia : "Dah lama pun orang tak beli painting saya. Last tahun 2008."

Kalau lukisan Syed Ahmad Jamal sekalipun diturunkan harga jadi RM 5, belum tentu ada yang nak beli.

Entah-entah Syed Ahmad Jamal pun orang tak tau siapa.

*garugarukepala*


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. ko pelukis? mana boleh aku tengok painting kau?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pelukis main-main ja. Tak boleh serius, pasal rakyat Malaysia tak suka beli painting. Bahaha.

      Delete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.