Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Wednesday, November 21, 2012

Dia.

Dia.

Bila dia bercerita, meluahkan perasaan, aku rasa bahagia.

Bila dia mula cerita apa yang dia rasa, tentang hidup, aku rasa bahagia.

Bila dia sudi cerita tentang apa saja denganku, aku rasa bahagia.

Asal saja dia mula bercerita, yang bukan hanya di permukaan, aku rasa bahagia.

Aku rasa makin dekat dengan dia.

Aku rasa makin sayang.

Aku sebenarnya harap dia pindah ke Kuantan. Biar dekat dengan mak dan ayahnya.

Biar tak perlu dia ulang-alik Gurun - Kuantan, Kuantan - Gurun.

Biar aku dapat peluk dia hari-hari.

Biar aku dapat cium pipi dia hari-hari.

Biar aku dapat merapu dengan dia hari-hari.

Biar aku dapat melihat anak-anaknya membesar di depan mata.

Dan dia bahagia bersama suaminya.

Sebenarnya Tuhan tak jahat bila Tuhan jadikan aku tidak berkakak.

Sebab Tuhan dah save seorang yang tidak sedarah sedaging, untuk jadi kakak aku.

Kuasa Tuhan, ada ke tandingan?




Selamat ulang tahun kelahiran, Kak Linn. 
Mekaseh untuk semuanya.
Fafa sayang KakLinn.


No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.