Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Friday, November 2, 2012

27 tahun meredah gelombang

Semalam selama 24 jam, ramai yang mendoakan gua.

Semoga Tuhan makbulkan doa kalian. Terima kasih.

Terutamanya yang doakan gua jadi tokey bundle =)

Gua dah tua. Impian banyak lagi tak tercapai, tapi gua rasa kalau Tuhan tak bagi, atau lambat bagi tu, adalah sebabnya.

Kalau senang-senang dapat, nanti gua tak reti nak hargai. Makin thrill, makin besar pengertiannya.

Kepada pihak-pihak yang sentiasa ada ketika zaman gua mula tak punya apa-apa, terima kasih. Terima kasih kerana baring bersama-sama dengan gua di lantai. Dan kalau tak baring bersama pun, yang sudi bertanya keadaan gua ketika berbaring itu, terima kasih. Yang sudi mendasari hati gua ketika berbaring itu, walaupun mungkin tak faham sepenuhnya, terima kasih juga.


Akhir kata, tataplah gambar gua ni. Kot-kotla bertambah selera korang nak makan, dan rasa lebih bermotivasi untuk hidup. Bahahaha.

Okay, byeeeeeee.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.