Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Tuesday, October 23, 2012

Luarnya jantan, hatinya gadis. Bahaha.

Ayah : Nanti Fafa masuk kat tempat teksi-teksi tu pun boleh. Parking je sekejap di situ.

Aku : Boleh ke, yah?

Ayah : Boleeehh. Cakap je nak hantar kakak naik bas sekejap. Bolehnya. Kalau perempuan lagilah diorang bagi.

Kak Linn : Masalahnya, ayah, orang-orang teksi tu pun pening tak tau laki ke pempuan ni.

Aku : Kak Linn jahaaatttt.

Kak Linn : Hahahahahahahaha.

Dan ayah pun ketawa sekali...



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.