Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Friday, October 26, 2012

Kesan

Kelmarin aku tengok satu telemovie Filipina di tv. Cerita tu serius kelakar ya ampun. Tengok pada jam 3 pagi, dengan mak yang tidur di hall, aku terpaksa gelak berdekah-dekah sambil tutup mulut dengan baju.

Serius kelakar.

Tapi, cerita tu sebenarnya nak cerita tentang betapa buruknya kesan akibat salah paham. Apabila semua orang salah paham dan salah anggap yang buruk-buruk terhadap si A, tapi si A ni jenis tak explain kat orang.

Kesannya amat berat.






*Selamat hari raya qorban. Walau apa pun yang kita korbankan dalam hidup, semogalah nanti terheret ke syurga.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.