Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Tuesday, July 17, 2012

Seprais seprais seprais

Selama hidup, aku tak pernah suka surprise. Tak berminat.

Tapi dalam hidup kita ni, ada masa kita akan geli-geli gatal nak buat benda yang kita tak pernah suka tu.

Tak kiralah malam tu jalan congested seperti apa sekali pun, kerana dengar cerita Siti Nurhaliza juga turut serta di tengah-tengah bandar itu.



Kawan : Kau dah isyak?

Aku     : Dah
             Kau?

Kawan : Pun dah
              Blablablabla

Aku     : Blablablabla

Kawan : Okay
             Aku nak lepak dengan Hassan ni
             Nak gerak dah



Sebelah pipi sedikit terangkat, namun aku hanya mampu reply "Okay."

Aku garu-garu kepala, mengerutkan wajah, membayangkan kesedapan isi kotak merah resepi rahsia itu.

Lalu aku, membuat keputusan untuk menonton video yang tersimpan di dalam laptop sahaja.

Video Sepah Maharaja Lawak.




Memang patutlah selama ni aku tak suka surprise.


No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.