Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Monday, July 9, 2012

Mata keranjang

7 Julai 2012
McD Kuala Terengganu

Mengecaj blekberi masing-masing. Nanti dah takda tempat nak caj.

Sekumpulan minah-minah saleh cantik nan hot sedang berkumpul di meja bertentangan, tidak jauh dari kami. Dengan backpacks di lantai. 

Traveller

Macam kami. Eh, konon.

Tau je lah aku kan. Kalau dah nampak pempuan cantik.



Dia : Mata kau tuuuu....

Aku : Apaaa?? (sambil sengih-sengih)

Dia : Macamlah aku tak tau.

Aku : Okay, okay. Lepas ni aku tak tengok pempuan cantik dah. Aku tengok lelaki je.

Dia : Eeehhhhh....







No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.