Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Saturday, July 28, 2012

Cara orang tak berbini bukak posa

Online di salah satu CC di Pot Diksen ni, buat aku rasa nak makan nasik berlauk ja sambil online.

Nak log in pun macam merangkak menuju ke Parsi.

Ya, nak online sampai ke PD gua ni.

Anyways, dalam kesibukan orang Kontan bukak posa kat padang MPK depa tu, orang tak berbini macam gua bukak posa mengadap laut PD semalam.

Air bungkus sedap. Tiga bungkus RM 2.

Buat gua tak rindu Kontan langsung.

3 comments:

  1. Syahdu gile fefeeling bukak pose depan pantai. bunyi ombak, angin lembut, burung terbang pulang, pokok kelapa, gerai kecik, kanak-kanak dan renungan jauh memikirkan sesuatu. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak sempat nak merenung jauh, sebab yang dekat di depan mata ialah nasik ayam dan kebab. Hahahaha.

      Delete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.