Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Monday, May 14, 2012

Resahnya seorang makhluk. Tajuk nak kena over dramatik ja kan?

Konsep konversasi blekberi mesenjer.


Seminggu yang lalu...

Dia : Aku boleh terima kau takdak breast
        Tapi aku tak bleh terima kau takdak nyawaaaa
        Aku tak bersedia
        =(

Aku : Benda tak confirm lagi la
         Takdak apanya
         Jangan risau eh eh





Seminggu kemudian...


Dia : Kau dah kat mana tu?

Aku : Level 3, building baru ni

Dia : HTAA?

Aku : Ha'ah
         Aku takut

Dia : Sini aku peluk

Aku : Ada sorang makcik ni
         Dia cita
         Dia takmau buat kimo
         Dia kata dia redha ja
         Dia kata dia dah tua
         Dia takmau buat kimo

Dia : Langgar ja, k
        Kau muda lagi
        Demi kesihatan
        Nanti boleh jaga datin
        Boleh jaga jeneral
        Kita boleh pergi jalan-jalan



Dan, sudah tentu keresahan tu tak habis di situ saja.



No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.