Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Wednesday, May 30, 2012

Isu-isu yang boleh mengundang kesenyapan ketika sesi bersidang dengan rakan-rakan

Selalunya bila melepak dengan rakan-rakan, kalau dah Mani, Soleh dan Hazan bukak cerita pasal bola, aku memang akan diam. Kalau ajak cita pasal bola 12 tahun dulu, aku boleh turut serta merespon. Kini tidak lagi. 

Aku hanya si kutu rayau yang banyak menghabiskan masa menulis di tepian pantai. Eh, eh, bermadah pulak kita ni.

Tapi, ada lagi tiga isu yang sekiranya dikeluarkan oleh rakan-rakan, maka itu akan mengundang kesenyapan di pihak aku.


  1. Politik
  2. Jodoh
  3. Travelling

Aku hanya layak membelek henpon sambil membaca tweet dan juga status BBM orang lain. 


No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.