Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Wednesday, April 18, 2012

Tidak sesenja usia. Waahhh, gitu kan.

Sebenarnya kalau nak cerita pasal salah paham orang apabila meneka umur aku, dah bosan dah nak cerita. Dikhuatiri pula boleh menimbulkan titik riak di situ.

Tak lawa takpa, asalkan nampak muda.

Eh eh eh.

Teringat pulak pasal kawan aku mempersoalkan gambar dalam IC aku.

Kawan : Eh, ni IC buat tahun bila ni? Kenapa muka kau lain?

Aku : Tahun 2004. Masa tu umur 19.

Kawan : Lain gila. Jauh beza dengan sekarang ni. 

Aku : Ya laaa, masa tu rambut panjang sikit.

Kawan : Bukan. Dalam gambar ni kau nampak macam tua. Macam dah 30 lebih umur. Jauh beza dengan sekarang.

Aku : Biasalah, aku berwajah hodoh dalam gambar. Tapi ya, aku pun tak suka gambar tu. Muka aku macam setan. Hahahahaha.

Kawan : Tak, bukan soal hodoh. Soalnya dalam gambar tu nampak tua.

Aku : La ni nampak muda kan kan?

Kawan : Ha'ah, kenapa eh jadi macam tu?

Aku : Kau pernah dengar tak orang kata, ada sesetengah orang ni, makin tua makin mengancam??

Kawan : Ada la jugak rasa nak muntah ni hooiiiiii !!!


Makanya...
Tak perlu kot nak explain banyak-banyak lagi.
Boring pulak I.

Eh eh eh.

Sebenarnya ada satu rahsia hat aku amalkan untuk awet muda ni. 
Nak tau ka? (Tanya macam la reader ada 78 ribu orang kan?)
Aku buleh ja nak bagitau.
Tapi sebelum tu, tolong aku sidai kain baju dulu, buleh?
Malaih gilaaa ni.


No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.