Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Wednesday, March 28, 2012

Orang kata jangan cakap sangat kalau kita tak suka

Macam kawan aku, dia tak nak lelaki jambu.
Tapi yang jambulah yang dia dapat.

Macam cousin aku, dia kata dia hanya akan kawin bila umur dah 30.
Dia sebaya dengan aku.
Tapi masa umur 24, dia kahwin, dan sekarang dah ada dua orang anak.

Macam adik aku, dia kata dia takkan makan sushi.
Tapi bila aku beli, dia makan lagi banyak daripada aku.

Macam kucing aku, Jimmy, dulu dia tak layan pun aku.
Tapi lepas dia sakit, dia suka nak tidur dengan aku.
Okay, kucing tak pandai cakap yang dia tak suka.
Okay, okay.

Macam ada seorang kawan aku ni dulu, dia kata baju Jusco murah-murah, standard pakai kat rumah je.
Tapi ada je aku tengok dia keluar jalan-jalan atau dating dengan baju keluaran Jusco.

Macam kawan aku, dia kata tak nak girlfriend berpunggung besar,
Tapi yang punggung besarlah yang dia dapat
Walaupun kawan aku tu dia sendiri mempunyai reka bentuk tubuh yang ........
Okay, tak nak cakap.

Macam Datin, dia kata dia tak suka selendang, sebab kena belit-belit.
Tapi sekarang, waahhhh, pakai selendang pergi sekolah, okay.

Macam kawan aku, dia kata dia tak suka tengok cerita Melayu yang bodoh-bodoh,
Tapi dia tengok cerita yang Izara Aisyah berlakon tu.

Macam kawan aku, dia tak suka perempuan yang tidak menutup aurat.
Katanya perempuan yang baik dah tentu akan menutup aurat.
Tapi setiap malam minggu dia check-in hotel dengan perempuan rambut panjang beserta baju super ketat.

Macam senior aku, dia kata dia tak berkenan langsung tengok lelaki kurus kedengking.
Tapi dia kahwin dengan lelaki yang kurus kedengking.

Makanya.......
Aku nak tegaskan berkali-kali bahawa...

Aku takkan kahwin dengan Remy Ishak.
Aku takkan kahwin dengan Remy Ishak.
Aku takkan kahwin dengan Remy Ishak.


Gitu, boleh?

2 comments:

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.