Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Tuesday, March 27, 2012

Konon dia tengok cerita action ja

Satu malam tu, aku dok promote drama Kasih Bumi kat kawan-kawan. Salah seorang kawan aku ni, lelaki. Antara sebab aku promote cerita tu kerana aku tau cerita tu akan jadi satu cerita yang berbeza dan realistik, serta tidak menginjek konsep syok sendiri dalam masyarakat. Plus, kombinasi Nabila Huda dan Bront Palarae kot. Okay, mainly because Nabila Huda is so my cup of tea.

Konsep konversasi blekberi mesenjer.

Aku : Wehh, tengokla Kasih Bumi kat TV9. Bukan drama bodoh pasal kawin-kawin paksa ka padiaaa.

Kawan : Cerita apa tu?

Aku : Pasal life, pasal friendship. Pasal family

Kawan : Sorry, aku tengok cerita action je. (Kalau tak silap aku dia siap letak ikon talk to the hand tu)

Aku : Ferrgghh, kekwat gila. Patutlah otak tak berkembang.


Hahaha. Keji kan ayat aku tu? 

Not that aku paksa dia suka apa yang aku suka sebenarnya. Tapi ayat last aku tu aku cakap sebegitu kerana dia sebenarnya dok tung tang tung tang cerita dia minat Izara Aisyah.

Puas la aku dok gugel, cerita action tembak-tembak mana hat Izara Aisyah tu berlakon.

Cuba gugel, jumpa dak?

Jumpa ka dak?


No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.