Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Wednesday, November 23, 2011

Hati orang susah nak dikekang

Kawan 1 : Aku paling suka tengok lelaki pakai baju melayu lengkap bersamping bersongkok.

Kawan 2 : Ferrgghh, tapi kalau yang pakai semat berkot bertie, lagi aku cair.

Kawan 3 : Eh, tapi aku suka tau tengok lelaki yang pakai cap.

Kawan 4 : Wehh, nak-nak yang pakai long sleeves yang V-neck. Fuhhh.

Kawan 2 : Kau, Faa? Kau suka yang cemana?

Aku         : Aku suka tengok perempuan pakai denim hot pants.

Mereka beramai-ramai : ???


Kadang-kadang statement yang ambiguous memang boleh buat kita dikecam seperti ahli sihir yang patut dibakar.

Nasiblah. Manusia memang ramai yang judgemental.

No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.