Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Sunday, November 27, 2011

Siapa nyanyi lagu Sunday Morning tu? Maroon Five eh?

Apa yang berlaku pada hari Jumaat ialah, mendapat panggilan dari sekolah. Tak cool. Tapi cuba untuk cool.

Cuba mencari kedamaian dan berhasrat untuk test gitar kat Yamaha Wangsa Walk. Main dengan sangat perfect dan smooth. Tak habis satu lagu, tinggal beberapa line saja, brader tu panggil aku.

"Dik."

Sambil menunjukkan jam dia, konon dah time's up. I was like, waddehekkk kedekut sangat ni? Okay, another perosak untuk hari itu. Dah la panggil aku adik. Obviously aku lagi tua dari kau. Whatever.

Semalam. Henpon kena barred. Cuba mengepow henpon Dila untuk call abah dan mak. 

Komplikasi berlaku di rumah, which led to another komplikasi and on and on.

Kesabaran macam dah nak habis dah. Tapi aku relax je. A junior called and I offered myself to bawak dia pergi DBP to get the book she wanted. Not gonna stay at home dan dikelabui komplikasi yang diakibatkan syaitan tersebut. 

The thing is, mak and abah went through a lot because of you. And, yes, WE suffered a lot. Sebab kau. Lets just berharap we're not gonna bump into each other sebab aku rasa aku boleh end up jadi pembunuh, dan kau mati sia-sia. Aku suka je kalau kau mati dalam rumah tu, di tangan aku. Ha'ah, for the first time in my life, I hate someone so much and I hope he dies. Still cant believe I'm writing about you yang sangat tak deserve semua ini.

Beremosi dari Bulatan Pahang sampaila KL Sentral. Lepas tu aku try to compose myself. Kurang berjaya sebab mood terspoil membawak ke malam, and I couldn't sleep. Dan sangatla rasa nak merentasi lebuh raya untuk balik Kuantan dan-dan tu jugak. Which is apparently impossible la kan.

Hari ni. Zoull cant make it for PD and Kedah. Sebab demam teruk. Dialah satu-satunya harapan untuk menjadi entertainer dalam kereta sepanjang hari ni. Dan Dasuki juga frust sebab Zoull tak ada. 

Aku rasa nak mesej mak pagi-pagi ni, nak bertanya how is she doing, tapi tak jadi. Takut nanti aku beremosi lagi. Dah tua-tua ni memang aku makin sensitif.




Three days in a row, tapi aku masih berharap Tuhan semburkan sedikit keajaiban.




No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.