Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Saturday, October 15, 2011

Persamaan antara Tom Hansen dan Fafa

 Ya, in case sesiapa yang tak tau tu, ni Tom dalam 500 Days of Summer.


Yang ni? Pandai-pandai la teka kan.

Aku first time tengok movie ni masa aku sakit, which is few months ago. Ya, call me out-dated or whatever, I dont mind. Cerita dah bertahun-tahun, baru tahun ni aku tengok.

Sebenarnya lebih sakit bila menyedari character Tom tu terlalulah amat kelihatan seperti refleksi watak aku sendiri. And 80% of the story itself is like telling me : "Fafa, you're watching your very own life. (Due to current case.)

If you ever watched the movie, then you can tell how similar Tom's character with mine. And not to mention what happened to Tom.
 
Summer left, Tom quit his job.

Ha-ha-ha.

And yes, I quit too.

But I'm a happy person now. Happier, indeed.



3 comments:

  1. ko berenti keje ke? keje cikgu tu?

    ReplyDelete
  2. Iya, Cujenn. Medical case. Bila nak terserempak lagi ni? Hee-hee.

    ReplyDelete
  3. oh, begitu ke cik fafa?koi xtaw le pulokkk..ni brje tau..pape pun, all d best to fafa!

    ReplyDelete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.