Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Saturday, September 17, 2011

Mari menyakat.

Misali nya aku bangun awal-awal, padahal melepak semalam sampai pukul 3.

Pagi-pagi cenggini elok menyakat Soleh kat whatsapp.

Semalam dia kemain konon tak boleh lepak lebih dari pukul 12, sebab hari ni nak kerja. Macam budak hostel je bunyinya. Rusniza sound, "Bangla pun tau cuti."

Dan-dan bila sampai kat lokasi, nampak muka Soleh. Haha.

Pastu pagi-pagi cenggini seronok la aku menyakat dia kan.

Okay, sangat entah apa-apa entri aku di pagi hari begini.

No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.