Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Thursday, August 25, 2011

Kawan-kawan.

Aku pernah menghilangkan diri daripada kawan-kawan, selama bertahun-tahun lepas SPM. Motif, tak tau.

Mungkin aku malu.

Dah ramai yang mula ada hidup masing-masing.

Tapi aku masa tu tak sudah-sudah lagi belajar.

Lagi pun aku rasa diorang ingat lagi ke kat aku ni?

Aku tau ramai yang cari aku, tapi aku diamkan aje masa tu.

The thing is, jumpa semula kawan-kawan lama ni merupakan satu perkara yang menggembirakan sebenarnya.

The best part is, diorang kata aku tak berubah. Diorang still ingat aku macam mana orangnya. Cuma makin kurus.

Aku cuma jawab : "Makan hati, bhaii."

Hazan still ingat aku suka Liverpool. Haha, cerita sebelas tahun dulu. Aku pun dah tak layan bola sekarang.

It's a shame Ihan kena transfer KL. Tapi nanti aku pun akan ke sana, hi hi hi.

Fadillah asyik ulang-alik Kuantan - KL. Esok dia balik. Boleh lepak. Dan membincangkan status projek itu. Yehhh!

Dan semalam aku berjaya mendapatkan tshirt The Flash, walaupun dalam keadaan yang demam.

Bermula September tahun ni, memang hectic!






Best jugak jumpa balik kawan-kawan zaman sekolah ni.


No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.