Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Tuesday, August 2, 2011

Manisnya September itu.

Kali terakhir aku rasa contented macam apa yang aku rasa sekarang adalah pada 2002. Tahun SPM. Sebagai seorang pelajar yang slow learner, aku usaha keras untuk SPM. Sebab bagi aku SPM tu macam menentukan fasa kehidupan yang lebih baik. Aku plan sesuatu untuk kehidupan. Aku tak fikir benda lain selain nak kejar cita-cita.

Dah 9 tahun, baru aku ada semula feel tu.

Aku tak sabar nak tersenyum di tengah-tengah Kuala Lumpur, September nanti!

5 comments:

  1. faaaa, at last..dpt jugak kamu update blog kamu..penat i tunggu tau..naper faa ngn bulan 9??dpt smbung blaja ker fa???kat mner???

    ReplyDelete
  2. Dayah, its a very long story! Bukan sambung belajar, tapi satu langkah pertama untuk melunaskan semula cita-cita yang pernah tak kesampaian. Nanti i cerita kat u tawww.

    ReplyDelete
  3. haaa??citer cpat!!!im appy for u lah dear..yang penting kamu happy, faaa..actually, owang ngah isi online application nk sambung master..jom sambung smer2 faaaa..

    ReplyDelete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.