Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Friday, July 15, 2011

Cara Tuhan Bagi Kegembiraan.

Betul.

Cara Tuhan bagi kegembiraan pada kita tu tak sama. Berbeza-beza.

Ada orang gembira dapat kawin dengan boyfriend atau girlfriend pilihan hati.

Ada orang gembira dapat pakai kereta mewah bayar cash.

Ada orang gembira gaji masuk dalam akaun bank setiap bulan.

Ada orang gembira tengok anak cucu membesar.

Ada orang gembira dapat renovate rumah.

Ada orang gembira dapat pergi haji.

Gembira dengan macam-macam cara. Orang kata kadang-kadang dalam gembira ni ada ujian dia jugak.

Tapi aku nak cakap, aku gembira dengan apa yang aku buat sekarang ni. Aku dah boleh senyum selalu. Aku rasa happy sangat. Aku rasa hidup dah mula terisi.

Mak kata tahun ni nak beraya rumah Tok Ngah kat JB.

Bila cakap JB je, aku takde pikir lain, memang nak beraya kat Kulai Jaya je lah. Cujen mesti tau rumah siapa ni. Kan Cujen kan?

Heh heh.

No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.