Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Sunday, July 3, 2011

Bau.

Patutlah selalu dalam drama-drama, isteri melenting bila baju suami ada bau perfume perempuan. Aku selalu fikir, perfume orang lain boleh melekat ke kat baju kita?

Hari ni aku dah dapat jawapannya.

Balik ni tadi, baju aku memang wangi dengan bau perfume. Dah tentulah bukan perfume aku, sebab aku memang tak pakai perfume.

Bezanya, tak ada siapa yang akan melenting atau jealous bila aku balik dengan baju melekat bau perfume. Itu untungnya jadi orang single ni.

Bonus lagi bila kereta aku yang tak berperfume tu pun dah jadi wangi.

Kalau Remy Ishak yang naik kereta aku sampai tinggalkan bau wangi tu, tu lagi parah.

Heh heh.

1 comment:

  1. stok sembur setengah botol bila kuar rumah la diorang tu.

    ReplyDelete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.