Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Friday, May 27, 2011

Apabila orang bercakap tentang true love.

Seingat aku, hanya sekali Tuhan memberikan aku peluang merasa sedikit rasa true love yang betul-betul true. Melankoli, tapi true dan paling lagenda dalam hidup. Seriously, dengan Nyeoww. Ya, kucing. Yang mungkin tak sesempurna akal manusia. Tapi dengan kucing itulah aku merasa sesuatu yang luar biasa. Macam yang aku cakap tadi, aku rasa kasih sayang yang paling true.

Sebelas hari dengan dia, kasih sayang tu wujud sampai dia mati.

Dan, sampai sekarang.

Walaupun dah wujud Jodi dalam rumah ni, tapi tak ada yang lebih true daripada Nyeoww.

Rest in peace, Nyeoww.

Hari ke-157 tanpa kau.



2 comments:

  1. aku pun selalu ada perasaan yang luar biasa dengan kucing.

    cuti sekolah lama ni tak mena-mana ke?

    ReplyDelete
  2. kucing mampu buat kita rasa kasih syg tu berbalas kan?

    cousin kawin cuti ni. pastu x tau la nk ke mana. hehe.

    ReplyDelete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.