Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Monday, February 21, 2011

SMS dan MMS.

Macam-macam SMS aku dapat hari ni. Haha.


Ain : Jom gi KL nak?

Ni memang tak memasal. Haha, ni rindu ajak melawat IPBA tercinta la ni.


Tojo : Rasa macam nak makan la.

Ni lapar tak tentu hala. Shikenn, tolongla masuk meminang dia ni cepat sket. Haha!



Tapi paling tak boleh blah bila dapat MMS daripada boxing champion ni.

Jangan buat muka seksi camtu boleh tak? Mak tergoda tau, nokksss!! Hahaha! Dahla amek gamba muka sekerat-sekerat.

Haaa, nak sangat jadi Tom Selleck kan? Haha, aku kan memang punya minat mendalam bab melukis conteng-conteng ni, maka jadilah kau Tom Selleck yang kau agungkan sangat tu.


Suka hati kau je sign autograf atas gitar aku tu. Morello laa sangat. Kau ingat sekali kau main lagu-lagu favourite kau tu, Starbucks nak hire kau laa??? Memang taaakkk laa kan. Haha!


Man, balik cepat okay. Lambatnya Rabu. Sorry tadi tak boleh teman kau lunch sebelum kau gerak pergi. Kau ingat kau je rindu aku? I miss you too, dudd! Siap MMS gambar tu yang tak boleh handle tu. Haha! Balik la cepaaaattttttt!!!



*Okay, kerja melambak ni. Kereta tak cuci lagi. Gaji, tolonglah segera datang!

No comments:

Post a Comment

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.