Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Thursday, February 17, 2011

Kaya ke??

Lokasi : Depan kelas 1 Excellent


Aku nak ambik barang kat dalam kereta kalau tak silap masa tu. Aku bukak pintu kereta, dan masa aku nak tutup balik tu, Insyirah Mizana tegur dari dalam kelas dia.

Insyirah Mizana : Tu kereta cikgu ke?

Cikgu cool : Yela, takkan kereta kamu pulak.

Insyirah Mizana : Kayanya cikgu pakai kereta tu.

Okay, pakai Persona kaya? Macam mana pulak Kak Pah yang drive BM pegi sekolah tu? Tu belum kira kereta Datin Harlina.

Lepas ni aku nak try bawak Cagiva Raptor pulak datang sekolah.

3 comments:

  1. Ok, I'll bring my own helmet then ;)

    ReplyDelete
  2. kuey san : ok, cool then. haha.

    shak : rapid lg mahal. sile semak harge semasa bus tu eh. haha.

    ReplyDelete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.