Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Tuesday, December 28, 2010

Kadang-kadang, jarang-jarang.

Aku dah jarang update. Semangat aku hilang sejak Nyeoww takde. Jangan nak kata aku poyo.

Lately aku asek usha-usha kucing. Untuk dibuat teman. Sebab aku terlalu rindukan Nyeoww. Pernah dengar lelaki yang kematian isteri pastu cepat-cepat cari ganti? Bukan, bukan sebab dah nak menggatal. Tapi sukarnya hidup tanpa teman. Dan yang lebih sukar bila kita cari pengganti, kita nak sama macam yang dah pergi tu.

Aku nak kucing macam Nyeoww. Baik dan manja. Jantan. Kalau betina nanti dia mengandung pastu beranak-pinak tambahkan generasi kat rumah ni. Tak boleh. Aku tak boleh banyak komitmen. Cukup seekor. Macam Nyeoww.

Maka, petang-petang aku round dengan kereta, mencari kalau-kalau ada kucing tak bertuan. Ada beberapa ekor yang aku jumpa, tengah selongkar tong sampah rumah orang, dan bila aku berentikan kereta, bukak pintu dan panggil-panggil, malangnya, mereka lari. Tak mesra. Reject. Atau aku yang being rejected oleh mereka ni? Entah.

Oleh itu, secara tak memasalnya, aku nak letak gamba dalam entry ni. Gamba yang takde kena-mengena dengan apa-apa pun. Katalah aku poyo pun, takpe. Tak kisah.





Gambar yang last sekali tu aku nak salahkan fotografer sebab menyebabkan aku nampak begitu rentung, walaupun sememangnya aku rentung.

Gitar tu baru tukar tali. Tapi aku memang takde mood sangat nak main.



Nape aku rasa aku takde life ni??

2 comments:

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.