Please sangat tawwwww...

Please sangat tawwwww...

Wednesday, November 24, 2010

Perkara-perkara remeh.

Remeh, mungkin. Tapi, tidak bagi aku.

Okayy, ni entry kedua untuk hari ni. Nampak benorr aku takde kerja nak buat.

Semalam aku pergi Taman Sepakat, nak makan nasik air. Dari malam sebelumnya dah, aku nak makan. Tapi, hampa. Hampa sungguh. Gerai yang jual nasik air tu tutup. Gerai makanan lain bukak. Last-last aku makan chicken chop.

Tak puas hati. Aku tetap nak jugak.

Aku rasa kejap lagi ni kang ada aku pergi lagi kang. Tak jauh pun dari rumah aku. Jalan kaki boleh, naik kereta pon boleh. Memang dekat.

Aku nak meluahkan perasaan ni. Okay, ni bukan cerita nasik air lagi dah. Ni dah cerita lain. Aku bosan gile cuti ni. Aku dah la takde kawan-kawan kat sini. I mean yang rapat. Aritu Fadillah balik cuti kejap je. Ni dia dah balik Shah Alam. Zhaa ada, tapi dia busy kerja. Takkan lah asyik nak ajak dia keluar je. Surely dia bosan tengok muka aku je.

Yang aku rapat seme dah tak dok sini. Dila dah dok KL. Kerja sana. Nurin tu dah kawin. Pon dok KL. Tunggu masa je nak fly ikot husband dia pergi Germany.

Gitar pon dah lama aku tak main. Dah takde feeling pon. Sebab aku frust kot. Ntah.

Serius wehh, aku sunyi gile-gile ni.

3 comments:

  1. ohh, hai anem! blog lame x bleh nk log in. tepakse la buat yg ni.hehe!

    ReplyDelete
  2. nasik air??? mcm gaye bubur je...?

    ReplyDelete

Jangan komen guna caps lock atau terlalu banyak tanda seru. Gua ade sakit jantung. Hehehe.